5 Temmuz 2014 Cumartesi

İnternet Bağımlılarına Kampta Tedavi

Çin, internet bağımlılığını resmen klinik bir hastalık olarak tanımlayan ve tedavisi için hamle yapan ilk devlet oldu. Hükümet bunun için kamplar açarak insanları tedavi için bu kamplara alıyor. Tedavi olarak askeri bir eğitimi uygun gören Çin hükümeti gelen insanlara askeri disiplin vererek tedavi etmeye karar vermiş. Bilgisayar karşısında çok fazla durarak sağlığı bozulan insanlar, askeri eğitim ile sağlıklarını yerine getirmeye çalışıyorlar.

Şu anda 250 den fazla kampta insanlar askeri eğitim ile bağımlılıklarını yok etmeye çalışıyorlar. Gelen gençlerin bir çoğunu aileleleri özellikle bu kamplara yönlendirmiş. Eğitim olarak sadece askeri eğtim değil yemek yapma, temizlik, müzik ve klasik eğitim derslerinden alan insanlar Çin kültürüne ait Aslan Dansı eğitiminide bu kamplarda öğrenebilirler.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder